depp depp depp depp

ojoj va deppig o lessen jag är nu. känner mig helt tom och endå tung. blä. ringde till säsongsjobbet som jag blev lovad den 7e feb. men eftersom de hade fått vänta så länge på svar från mig för jag väntade på kyrkjobbet så hade tjänsten redan blivit tillsatt. sååå jäääävlaaa suuuuuurt.

less o lessen.

ikea o bingolotto


Kom precis hem från ikea. jag o linnéa hade tänkt o åka dit idag i vilket fall. men sen så ringde mamma vid lunchtid o sa att de var på väg dit åså!! så vi träffades på ikea. o pappa åså då. vart jättekul o träffa dem igen! jag köpte lite grejer såklart =) eller de betalde. hehe. snääääällllaaaaa. bla kuddar för 7kr. de ska jag ta stoppningen ur till mina amigurisar =) o en golvlampa så jag kan få virka samtidigt som jag kollar på tv.

ne nu måste jag ta tag i livet igen. barn ska badas, presenter ska slås in o sen ska barn o jag äta o sen om 2h ska jag till angelica o lira bingolotto igen!! =)

No more kyrka




nopp. blev inget jobb för mig =( fick inte tillsvidaretjänsten. 3 sökande på 2 tjänster. fick inte ens säsong!! trodde verkligen att jag skulle få säsong iaf. men ikke. har faktiskt varit jätteledsen idag. var inställd på att inte få fast men trodde iaf jag kunde få säsong men inte. jaha.

har ju fått erbjudande om ett annat säsongsjobb men har inte fått tag i dem idag. de ringde ju den 7e så jag vet inte om det finns nån plats kvar längre. suck. att inte kyrkan kunde ringt lite tidigare o sagt att jag inte fick det. tog ju över 2v från intervjun!

lessen i ögat.

men men. jag får ju mer tid med linnéa!! o jag slipper nog jobba på min 30årsdag! =)

Väntar o väntar o väntar

ingen som ringer o säger om jag fått jobb. blä. hatar o vänta o vänta o vänta. bättre de ringer o säger att jag inte får det ist för att jag ska behöva vänta! de har ju säkert redan bestämt vilka som kommer få tjänsterna! bara jag inte får ett brev om att jag inte får tjänsten!

idag har det blivit långpromenix igen. öf hade studiedag. o imorn är det ingen rytmik =( blä. jag som är så sällskapssjuk. ville åka till mamma o pappa. men de ska måla om på övervåningen på lördag o då är det ju inte så bra att vi är där. o undervåningen är ju mitt i renovering åså.

suck.

13 månader!



Idag blir min lilla älskling 13 månader! =)

har precis varit ute på långpromenix. inget vidare med svinkallt o blåst. hua. men sötis sov gott i vagnen iaf. bara ögonen o näsan som var ute i luften. fniss.

väntar o väntar o väntar att de ska ringa från "mitt" jobb o säga hur det blir med tills vidare tjänsten! 3 sökande till 2 platser. gaaaa. spännande. har aldrig varit så nära ett fast jobb innan. de får väldigt gärna ringa. jobbigt o vänta!

för övrigt har jag gått ner 3kg på 4v med hjälp av viktklubb.se!!! äter 1825 kcal per dag så det är mycket mat iaf! =) glad!

Dagen efter alla hjärtans dag!



Såhär söt var linnéa igår på alla hjärtans dag! vi firade lite hon o jag, det var ju på den dagen hon var beräknad =) vi var en sväng på öppna förskolan. visst är hon helt underbart söt?? =)))

magsjuka from hell!

linnéa är inne på sin 7e dag med magsjuka. jag spydde som en tok igår. inte nöjd

var ingen stroke

det var ingen stroke mormor fått. hon var bara extremt uttorkad o hade näringsbrist. hon har varit hemma i 1v med hemtjänst. dessa har inte sett till att hon fått i sig mat o vatten ordentligt så hon var helt uttorkad stackaren. någon hade skällt ut henne att hon inte skulle larma när hon skulle på toa (vilket hon skulle göra enligt handlingsplanen) så mormor var så rädd att vara till besvär att hon hade slutat äta o dricka helt =( hon har även blivit dement av denna veckan =( känner knappt igen mamma ens. så jävla arg o besviken. hon var superpigg för ca en veckasen!

linnéa har nån slags magsjuka nu åså. spyr inte men är superkass i magen. blöjorna håller inte tätt när hon bajsar för det är så rinnande. så nu kör vi flera maskiner tvätt per dag =( pluttan =(( haft feber i 2 dagar men tror inte hon har så mycket idag iaf. o hon är mycket piggare idag åså.


RSS 2.0