No more kyrka




nopp. blev inget jobb för mig =( fick inte tillsvidaretjänsten. 3 sökande på 2 tjänster. fick inte ens säsong!! trodde verkligen att jag skulle få säsong iaf. men ikke. har faktiskt varit jätteledsen idag. var inställd på att inte få fast men trodde iaf jag kunde få säsong men inte. jaha.

har ju fått erbjudande om ett annat säsongsjobb men har inte fått tag i dem idag. de ringde ju den 7e så jag vet inte om det finns nån plats kvar längre. suck. att inte kyrkan kunde ringt lite tidigare o sagt att jag inte fick det. tog ju över 2v från intervjun!

lessen i ögat.

men men. jag får ju mer tid med linnéa!! o jag slipper nog jobba på min 30årsdag! =)

Kommentarer
Postat av: Selmasara

Jättetråkigt:( Men så mycket erfarenhet du har inom park mm så kanske du snart kan få ett jobb! Jag håller tummarna för dig jättemycket och ska också hålla ögonen öppna för annonser mm.

2011-02-26 @ 04:20:00
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0