ikea o bingolotto


Kom precis hem från ikea. jag o linnéa hade tänkt o åka dit idag i vilket fall. men sen så ringde mamma vid lunchtid o sa att de var på väg dit åså!! så vi träffades på ikea. o pappa åså då. vart jättekul o träffa dem igen! jag köpte lite grejer såklart =) eller de betalde. hehe. snääääällllaaaaa. bla kuddar för 7kr. de ska jag ta stoppningen ur till mina amigurisar =) o en golvlampa så jag kan få virka samtidigt som jag kollar på tv.

ne nu måste jag ta tag i livet igen. barn ska badas, presenter ska slås in o sen ska barn o jag äta o sen om 2h ska jag till angelica o lira bingolotto igen!! =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag drömde inatt att jag köpte en bingolott. Gud vad skumt! :-P

2011-02-27 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0