Sjukdag nr 2.

bidde hemma idag åså. mår inte lika kasst som igår iaf. skönt. får se om jag orkar hjälpa bror o flytta imorn dock.

idag stormar det o regnar. stackars alla er som jobbar ute. mycket regn denna veckan. hua!




saknar sin vackra arbetsplats lite idag....


Sick n' Gone

... som mitt gamla band hette...

har skitont i huvudet. har haft det sen igår. är helt slut =(( gick precis upp. kan ju inte ligga ner i sängen hela dagen.

Dumma huvud.

kunde knappt resa huvudet när jag vaknade idag. vilken jävla skallebank alltså! känns som nån har lagt betong i mitt huvud! tungt o fullt med snor! bläääääää. är helt slut. men jag har ingen feber så jag får väl masa mig till jobbet endå. de 2 dagarna på jobbet denna veckan har LÄTT varit de 2 värsta på detta jobbet. pga sommarjobar. fyfan. men jag kanske får en av dem sparkad! chefen vart jävligt sur på allt jag o andra har sagt om denna personen! blir minsann inte förlust om h*n slutar!!! morrmorrmorrmorr.

ja menar. hur fan kan man misslyckas med o klippa gräs!?!??!?!?!!? antingen så går h*n på samma ställe hela tiden eller så hoppar h*n över flera ställen. det är ju bara o gå rad för rad!!! (med gravstenar då) hur lätt som helst!! gaaaaaaaaaa!!!!!!!!! igår vart h*n på samma ställe o klippte 4 gånger! jag höll på o bli tokig. o fick lyssna på klassisk musik för att lugna ner mig! gaaaaaa

Tv-Hösten

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5561338.ab

shit va mycket kul det kommer o gå på tv i höst. ska köpa mig en dvd till min tv som bara har vhs men nu får det minsann bli en lite dyrare variant som man kan spela in på åså! kommer ju inte o gå o följa allt! fniss.


nu ska jag på fest!


Lönefredag.

Yes idag är det lönefredag. alltid lika trevligt! =) igår regnade så in i helv**** när jag var o jobbade. jag mest skrattade åt det. helt sjukt va det regnade. jag o sandra lunkade runt i våra regnkläder o regnstövlar o öste jord!!! gissa om det vart geggigt o TUNGT! känns som ryggen har gått av. men jag tror den kommer igång när jag rör lite på mig.

ikväll åker älsk till kalmar. jag hade gärna hängt med om jag hade djurvakt =( men men. sånt e livet när man har djur. ikväll är det inget planerat, imorn ska jag på "invigningsfest av vardagsrum" hos H o på söndag blir det bio med L o L. vi ska se nya depp/bale filmen. PEPPAD!


va ska du göra i helgen?!


Mmmmmm



MMMMMmmmm sveriges sexigaste man ska visst bli pappa igen! =)
japps, ibland vill man vara sanna lundell! =) hehe. (oj sa jag det)
grattis grattis!



Helena har varit här ikväll. vi har lirat buzz. hon vann 2 ggr o jag vann 1 ggr, hehe.

Bio

Igår var jag o mamma o pappa o linus på bio o såg män som hatar kvinnor. jag såg ju den för andra gången o till denna gången har jag ju även läst boken så det vart lite lättare o hänga med o även bifigurerna fick ju lite större betydelse denna gången. myyyycket bra film!



Hehehe. denna filmen om coola marsvin MÅSTE jag ju bara se när den kommer på bio! hehe.
lär ju störa ihjäl mig på alla barn som ska sitta i salongen men det får det vara värt! hehe. eller hur helena? =)

Äntligen Helg!!

Weee. skönt med fredag igen!! mamma o pappa kommer hit ikväll. o förhoppningsvis kommer de även till kyrkogården o hälsar på mig på jobbet innan. vet inte riktigt va vi ska göra ikväll men imorn ska vi på bio o kolla på "män som hatar kvinnor" ska bli kul o se den .... IGEN.. heheh. nee. men den var fruktansvärt bra så det ska bli kul o se den igen!

va ska du göra i helgen?

Dumma facebook!

nån mer än jag som inte kan logga in på facebook?

Lite bilder från helgen.


Vart en sväng hemma hos mamma o pappa i helgen. slappade mest. hehe. vart i stugan som de hyr av släktingar. på vägen hem blev det en sväng till ullared där jag köpte lite coola kläder.


Bror, pappa, mamma o jag.


Pappa framför sina finfina rosor.


Torpet som mamma o pappa hyr. mamma sitter modell.


Öppen spis i stugan. mycket mysigt!


Dumma Liseberg!

bläää för liseberg! jag o helena var där igår för vi skulle se caroline af  ugglas o hade handlat goda baugetter o var på plats 1h innan konserten. då var fan alla sittplatserna tagna på pyttelilla taube-scenen! hälften av alla platser var PAXADE av diverse plastpåsar o jackor! för jävligt!!  vi fick gå o sätta oss vid stora scenen o käka vår mat. sen gick vi tillaka lagom tills konserten skulle börja men då vart det ju så mycket folk att man inte såg nånting.

så då tröstspelade vi på massa hjul! spelade säkert upp 100 pix o vann inte en enda gång. helena vann en chipspåse o "hjärtan-chokladask". den sista fick jag av henne. sååå snällt!! =) jag o linus har mumsat lite på den idag =)

har förberett inför besöket imorn. helenas 2 marsvin ska bo här lite medan husse o matte är på semester =) så nu kommer bäbis hem igen o får hälsa lite på mamma Tant Raffa!! =) själv sticker jag åså på liten semester i helgen. hem till min mamma o pappa.

ne. dax o laga mat. sugen på sushi......

Helgen.

Linus mamma o lillebror har varit här i helgen. vi har käkat gott, grillat o pizza, o varit på bohus fästning. den är verkligen hur maffig som helst. vi gick en guidad tur där. segt var det iaf att det vart hiskeliga trappor där. kunde knappt gå efteråt. mina stackars knän!

japps. nu är det ny vecka på g. jag o darling helena ska till liseberg på onsdag o kolla in carolina af ugglas =) o till helgen ska jag börja vara djurvakt åså. annars är det inte så mycket planerat. funderar på att åka hem en snabbis till mamma o pappa o bror i helgen. får se va det blir för väder o så. en sväng till ullared är ju åså alltid trevligt. mest rädd för att man ska dö på vägen. 8 eller 9st dog ju på vägarna denna helgen. hua!

pappa är ju brandman o fick åka på larm i helgen. en jordgubbsförsäljare som somnat bakom ratten. det låg tydligen jordgubbar öööveerralllt!. hahah. vilken syn!

Denna veckan är "jordgubbe" väldigt speciellt för mig! =)

RSS 2.0