Helgen.

Linus mamma o lillebror har varit här i helgen. vi har käkat gott, grillat o pizza, o varit på bohus fästning. den är verkligen hur maffig som helst. vi gick en guidad tur där. segt var det iaf att det vart hiskeliga trappor där. kunde knappt gå efteråt. mina stackars knän!

japps. nu är det ny vecka på g. jag o darling helena ska till liseberg på onsdag o kolla in carolina af ugglas =) o till helgen ska jag börja vara djurvakt åså. annars är det inte så mycket planerat. funderar på att åka hem en snabbis till mamma o pappa o bror i helgen. får se va det blir för väder o så. en sväng till ullared är ju åså alltid trevligt. mest rädd för att man ska dö på vägen. 8 eller 9st dog ju på vägarna denna helgen. hua!

pappa är ju brandman o fick åka på larm i helgen. en jordgubbsförsäljare som somnat bakom ratten. det låg tydligen jordgubbar öööveerralllt!. hahah. vilken syn!

Denna veckan är "jordgubbe" väldigt speciellt för mig! =)

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Svar: Ja roligt att de håller igång än :) Mathilda hade jättekul.

2009-07-06 @ 19:54:20
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0