Dumma Liseberg!

bläää för liseberg! jag o helena var där igår för vi skulle se caroline af  ugglas o hade handlat goda baugetter o var på plats 1h innan konserten. då var fan alla sittplatserna tagna på pyttelilla taube-scenen! hälften av alla platser var PAXADE av diverse plastpåsar o jackor! för jävligt!!  vi fick gå o sätta oss vid stora scenen o käka vår mat. sen gick vi tillaka lagom tills konserten skulle börja men då vart det ju så mycket folk att man inte såg nånting.

så då tröstspelade vi på massa hjul! spelade säkert upp 100 pix o vann inte en enda gång. helena vann en chipspåse o "hjärtan-chokladask". den sista fick jag av henne. sååå snällt!! =) jag o linus har mumsat lite på den idag =)

har förberett inför besöket imorn. helenas 2 marsvin ska bo här lite medan husse o matte är på semester =) så nu kommer bäbis hem igen o får hälsa lite på mamma Tant Raffa!! =) själv sticker jag åså på liten semester i helgen. hem till min mamma o pappa.

ne. dax o laga mat. sugen på sushi......

Kommentarer
Postat av: Jesse

Njuta av semestern! Jag är avis i massor, hoppas på strålande solsken till dig:) Kram

2009-07-09 @ 23:11:16
URL: http://www.mittinrekaos.blogspot.com/
Postat av: Fröken Viktig

TRist att det blev sådär...



Jag ska hålla mig till 1386 kcal per dag.. men jag blir ärligt talat mätt på mindre (?!) Nåja behöver jag äta mera så kommer jag göra det också :) Kramis.

2009-07-10 @ 09:27:31
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: jennie

Tack för alla fina kommentarer på bloggen! Vi kommer gärna och äter tacopaj med er. Eller så gör vi slag i saken och bjuder hem er hit, äntligen. ;)

2009-07-10 @ 20:08:20
URL: http://pennielane.webblogg.se/
Postat av: Ofelia

Lagar du egen sushi? Coolt isf!

2009-07-11 @ 01:26:39
Postat av: Anonym

Haha ja jag är inte så blyg av mig, är ingen läckerbit men det bjuder jag på:D Magen lär nog fotas och hängas ut ett bra tag framöver, inget som försvinner på en handvändning haha, den är för rolig...som en stor bulldeg:D



Hoppas allt är bra med dig, Alva har pussats från dig! KRAAAAM

2009-07-11 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0