Dumma huvud.

kunde knappt resa huvudet när jag vaknade idag. vilken jävla skallebank alltså! känns som nån har lagt betong i mitt huvud! tungt o fullt med snor! bläääääää. är helt slut. men jag har ingen feber så jag får väl masa mig till jobbet endå. de 2 dagarna på jobbet denna veckan har LÄTT varit de 2 värsta på detta jobbet. pga sommarjobar. fyfan. men jag kanske får en av dem sparkad! chefen vart jävligt sur på allt jag o andra har sagt om denna personen! blir minsann inte förlust om h*n slutar!!! morrmorrmorrmorr.

ja menar. hur fan kan man misslyckas med o klippa gräs!?!??!?!?!!? antingen så går h*n på samma ställe hela tiden eller så hoppar h*n över flera ställen. det är ju bara o gå rad för rad!!! (med gravstenar då) hur lätt som helst!! gaaaaaaaaaa!!!!!!!!! igår vart h*n på samma ställe o klippte 4 gånger! jag höll på o bli tokig. o fick lyssna på klassisk musik för att lugna ner mig! gaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja... jag hoppas dte gick bra för hundarna... Men ändå =( Sorgligt att sånna människor finns.

Hoppas du skulle göra samma sak om du såg nåt sånt! Men det skulle du säkert. Vi är ju djurvänner!

Kram

2009-07-29 @ 09:29:43
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0