Stugägare!!

Japps, jag behöver inte drömma om stuga längre. för jag har tillsammans med mina föräldrar köpt vår drömstuga. iaf i den prisklassen!! =)) den är sååå fin o jag är superglad!! =)) Jag har varit ägare i 2v o tror jag har varit där typ 10 ggr redan.
 
Odlingslotten är i superfint skick, så jag är både peppad o lite nervös inför nästa odlingssäsong när jag ska plantera o vattna o rensa o göra sånt som man ska göra med massa ätbara grejjer o blommor o sånt. =) känner mig som värsta nybörjaren även fast jag jobbat med grönt i 15 år o odlat lite på min balkong.
 
Jag ska iaf odla bland annat gurka, tomat, potatis, zucchini, aubergin, dill, persilja, majs, lök, purjolök, vitlök o någon sorts kål. tur att jag har hela vintern på mig att planera o köpa frö o sånt.
 
Välkommen att besöka min lilla stuga!! Tänkte inte lägga upp några bilder på den än förren de som vill hälsa på mig i stugan har varit där. sen blir det bilder för er som inte vill/kan komma o hälsa på. heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0