Jag mötte Timo.

Åh, fina Timo. jag blir lite fjortiskär i honom. han är bara sååå söt. o så bra! =) mums. jag blir ju lite skakis av honom. fick hans nya skiva signerad åså. han frågade hur jag mådde o jag frågade om han sålt alla sina böcker än. verkade som han hade glömt bort sina böcker. haha. jag sa att jag hade köpt hans första bok iaf. o det tyckte han var bra. o så sa han att jag kunde få köpa typ hans 1400a bok åså. haha.

efteråt åkte jag till lundbybadet o simmade 1km. gick förvånadsvärt enkelt. men jag MÅSTE köpa innetofflor innan jag åker dit igen. det är sååå snuskigt på golvet. fyfan. o jag kan ju knappt gå på golv som det är utan tofflor! =) timo kom inte dit o badade igår heller. hehe. ingen snygging alls. men jag såg en kille i typ min ålder som bara hade ett ben. stackars =///

idag blir det lite jobb o sen ska jag o jennifer o nea till stugan o jobba lite o grilla o vara där tills det blir mörkt o tända ljus för första gången! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0