Magsjuka

nea spydde 3 ggr mellan 7-9 igår. men sen har det varit lugnt. fiser illa bara. huuuua. så hon får vara hemma i några dagar. jag behöver bara vabba imorn för sen ska jag börja jobba lite smått. skulle igentligen ha börjat imorn (med trädgårdsjobbet) men jag VÄGRAR jobba innan chefen fixat klart med föräkring på mig. tydligen har jag jobbat hela förra året helt oförsäkrad. han har inte NÅGON av sina anställda försäkrade. även fast det t.o.m står på anställningspappret att man är försäkrad. tänker inte jobba en sekund til utan att vara försäkrad. o nu är chefen sur o tycker att jag krånglar. är väl jag som ska vara sur!?!?!?! jag har ju varit med om flera arbetsplatsolyckor på andra jobb o åkt ambulans o opererats o grejjer. vill ju iaf veta att jag har en försäkring om nått händer.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jo, om inte de uppfyller sin del av kontraktet (försäkring) kan de ju knappast kräva att du skall uppfylla din del av det.

2012-03-11 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0