Hallåååå



Nej. inte varit så aktiv på senaste. känns som jag bara jobbar o sover typ. o myser med nea då såklart!! =))
hon e såå go o pratar massa nu. kan skilja på idag och imorgon t.ex. tråkiga saker vill hon att man ska göra imorgon. o roliga idag. hehe. sen så kan hon skilja på gilla och älska åså! hon ÄLSKAR mamma o pappa o mormor o morfar. men även typ chips, jordgubbar, mango osv. hehe. resten gillar hon. ogilla tror jag inte alls hon säger. o absolut inte hata heller.

linnéa har sitt första sommarlov nu. börjar igenligen idag. 4v!! 3v med pappa o 1v med mamma. jämnställdhet...
jag måste ju tyvärr jobba. annars hade jag gääärna varit hemma med pluttskrutt i 4v o haft mysigt.
jag jobbar denna veckan o sen har jag 1v semester. då ska jag på kentkonsert, till småland o träffa nära o kära, en sväng till astridlindgrens värld och åka hisingen runt med båt! sen får vi se va som mer händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0