På väg ner...

bantardag nr 2 omgång 2.
segt. inte alls pepp. hungrig åså!!
kvällarna blir hemska då jag inte käkar efter typ 17 =)
är ju endå uppe till kl 23. blä. fast nu hade jag "sparat" en banan så det har jag precis käkat.

kommer ju synda på söndag. för jag o helena ska ju på middag/biodejt! det var ju bestämt innan jag bestämde att jag skulle gå ner ca 6kg till.

imorn blir det o käka 1825 kcal som vanligt.

frukost
2 lingongrova
2 kokta ägg
1 banan

lunch
70(gram) fullkornspasta
100 broccoli
100 zucchini
100 aubergin
40 lätt cream fr.
2 sojakorvar
50 grön paprika
1 burk champinjoner

mellis
110g av mitt hemmabakta bröd
25 tartex

middag
3 små taccobröd
100 quornfärs
50 paprika röd
40 röd lök
50 lätt cream fr.
20 tacosås



rekomenderar starkt viktklubb.se om du vill gå ner i vikt o fortsätta äta samma kost efteråt. man ställer in hur mycket man vill gå ner o på hur lång tid. bästa är ju att gå ner långsiktigt o ha va -0,5kg i v som mål. jag gick ner 15kg på 9 månader förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0