Familjen Annorlunda



Igår började familjen annorlunda igen. gillar det programmet. även fast det har blivit lite tråkigare nu än var det var första säsongen. då var det mest om hur vardagen var. de senaste säsongerna har det "bara" varit att familjerna har varit på olika utflykter. Inte åker man på utflyker o resor varje dag för att man har många barn?!?! var iaf kul o se att en av de nya familjerna hade en "mjölkmaskin"!!! gaaa. 40liter mjölk i veckan. hehe. vi kan ju nääästan skaffa en sån själva åså. hehe.

glömmer ALDRIG när jag själv var på BB och vi var ju på bb 2st måndagar. alla nyblivna familjer satt i framför den gemensamma soffan o väntade på att familjen annorlunda skulle börja. men precis innan det skulle börja så bytte en mamma kanal till VETENSKAPENS VÄRLD!!!! jag o hon hade värsta "bråket" om vilken kanal vi skulle kolla på. öööö. hallå. hur många nyblivna mammor vill kolla på vetenskapens värld?!?!!? gaaaa. jag vann iaf =) hehe. hon satt o tjurade i ett hörn. mohahahha.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha! Hade lätt kunnat vara jag. Skulle kunna se vetenskapens värld hela dagen lång men står inte ut med en minut av familjen annorlunda.

2012-02-12 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0