På rätt sida.

Känns som jag nu efter 3v börjar komma på rätt sida om förkyldningen! tjoho. fortfarande lite svårt att andas genom näsan men det går ganska bra =)) gick ju som sagt gå till dagis idag då. det var jätteskönt. sol o -4grader o pratglad linnéa. har ju knappt gått på 3v så det vart väääldigt najs. lyssnade på wallader på vägen tillbaka åså. villospår lyssnar jag på nu.

för övrigt är det ganska tungt o vara hemma nu. vill ju så gärna jobba. men orkar knappt söka jobb. knasigt. kommit på att jag kanske vill bli dagisvikarie. men men. får se hur det blir. tror iaf att jag ska göra högskoleprovet i vår o sen söka till mäklarprogrammet i borås iaf. typ enda programmet som jag verkligen verkligen vill läsa. fast jag vet att jag har för dåliga betyg. men man kan väl få drömma lite iaf...



Jag o annelie ska ju gå vårruset för 4e året i rad i maj!! man får väl börja träna på att gå fort nu. för det är ett jäklans tempo på det!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0