fy tusan.

hahah. AF är så roliga. de tycker att jag ska söka ett jobb i luleå (o flera i stockholm o örebro osv). LULEÅ! hallå! hur jobbigt hade det inte varit o flytta sååå långt. de e f'''''''''''''''''''''''n dumma i huvudet. jaja. det spelar visst ingen roll att jag har 3st jobb i göteborg även om de inte är fasta! spelar nog ingen roll om jag flyttar till luleå o få bo i snö flera månader om året o sakna ihjäl mina föräldrar o kompisar som jag har här o bli deprimerad o sjukskriven o gå på fk ist så de slipper mig helt?! blir så förbannad!!! o de jobben de tvingar mig att söka kan man inte ens maila utan man måste skicka brev! fy tusan säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0