3e gången gillt.

på söndag ska vi försöka ha linnéas 2årskalas som vi skjutit upp i 2v. vi har ju varit så supersjuka. blir ett lugnt kalas. blir ca 10 gäster. första kalasdagen på linnéas riktiga födelsedag skulle vi varit ca 30 pers så det känns lite tråkigt att vi inte blir så många nu. men men. nu får ju alla plats o sitta o man kan prata med alla o så =) ska bli så myyyysigt!! =))) glad!!

imorn kommer linus mamma o systerson hit o på kvällen kommer mamma o pappa åså.

själv e jag väl lite depp för jag inte vet vad jag vill jobba med i resten av mitt liv o att jag är arbetslös just nu. veeet ju att jag får börja jobba i april igen. men det är segt o vara hemma endå. linus e ju åså hemma just nu. bara linnéa som har sysselsättning varje dag!!!! (dagis) helt sjukt igentligen. men men. missar inte så mycket av hennes uppväxt iaf. =)

avis på de som redan i 9an vet va det ska bli när de blir stora så de kan välja rätt utbildning på gymnasiet. jag är snart 31 o vet inte va jag vill jobba med. men jag ska iaf skriva högskoleprovet iår o se om jag blivit smartare o så ska jag söka till fastighetsmäklarprogrammet. enda yrket jag kan tänka mig igentligen. fast det är ju dumma arbetstider dock =//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0