Långhelg!!

Haft långhelg =) var ju ledig i fredags för att fira sambon som fyllde 30. jag o nea väckte honom (tog låååång tid för honom att vakna) o han fick lite presenter på sängen, nea var skitsur för att hon inte fick presenter, men pappan lärde sig efter första presenten att låta dottern öppna paketen sen....

käkade smörgåstårta o shoppade skor o sen var vi en sväng på aeroseum o kollade på flygplan. coolt ställe. väldigt barnvänligt åså.



smörgåstårtorna när som vanligt köpta på www.msh.se de är heeelt underbara! MUMS!

i lördags hade vi litet kalas för att fira att jag fyllt 31 o linus fyllt 30! det var supernajs o träffa massa fina kompisar igen o vi fick så otroligt fina saker åså!!

igår var jag o nea ute o lekte lite innan pappan vaknade o sen på em var vi en sväng i slottskogen o kollade på djuren o på kvällen var jag hos A o spelade bingolotto utan att vinna något.

igår sa linnéa "dagis imorgon". japps hon har stenkoll!

nu ska jag åka till jobbet. ev, blir det o jobba över idag. men jag hoppas vi klarar det inom rätt tid...

Kommentarer
Postat av: Pandamamma

vad gulligt att hon själv har koll på dagarna!

2012-04-24 @ 00:55:00
URL: http://pandamamma.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0