freeeedag.


yes. fredag redan! najs!! idag ska jag o min döve jobbpolare klippa häck o rensa under en häck. backa lite med cheva van och släp åså. hoppas hoppas att vi får sluta tidigare idag o att inte chefen hittar på nått mer jobb. för det kommer inte att ta hela dagen. vore så mysigt om jag åså fick gå o hämta linnéa på dagis =))

inga direkta planer för helgen. bara att det är en som ska komma o köpa en duvtransportbur av mig i helgen. känner att allt som händer i helgen sker i trollhättan typ. ska man orka åka dit? skulle behöva min gps. men tror den är i norrland fortfarande.





Familjegos. jag ligger på linus o linnéa ligger på mig =)



igår hade jag o linnéa pippitröjorna på oss. =)


full fart på linnéa



testar skeppet på torget. hon har tjatat "gunga gunga" om det hur länge som helst. o den gungar ju faktiskt riktigt mycket. med lite hjälp från mamma o pappa då!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är det som händer i Trollhättan då? :-)

2011-09-09 @ 08:36:11
Postat av: Fröken Viktig - Tvillingmamma och trebarnsmor

Härliga bilder :)

2011-09-09 @ 08:39:29
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: polly

har en kompis från typ stockholm som är där o en nyinflyttad kompis där.

2011-09-11 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0