Bonde

Ja snart är det dax för bonde igen. verkligen favoritprogram. hehe.  ska nog fortsätta o virka lite på linnéas mormorsrutefilt då =)

betalt räkningarna. lika kul varje gång. NOT!

"ny" räkning nu åså. linnéas dagis på nästan 1000 pix. hoppas dock att den kommer att bli lägre snart. hehe.

hade ganska kul på jobbet idag. eller iaf sista hälften. chefen ringde in mig på panikjobb så jag fick lämna mölnlycke o åka till torslanda o handjageklippa en redan maskinklippt gräsmatta, klippa häckar, rensa under häckar, lägga på ny jord o räfsa en skitstor gräsmatta. nån höjdare på företaget som vi arbetade utanför skulle visst komma från tyskland, o då skulle det vara tipp-topp utanför. haha.

tur att jag fick hjälp av I. vi hade jättekul. eller jag hade det iaf. värsta fredagskänslan när man arbetar mot deadline! =) o det luktade så gott åså. företaget ligger utanför ett ställe som gör tårtor! hihi.

ne, dax o kolla af igen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0