Trötter.

Lillpluttan var ledsen vid kl 3 så jag gick upp en sväng. Hon satt i ett hörn i sängen o hittade inte snuttraffe eller napparna. stackars liten. ny blöja o lite vatten o napp o snuttraffe sen somnade hon om igen. men jag kunde inte somna om. inget bra att få framtidsångest när man ska sova. så vid 5 gick jag upp ist. hehe.

ska åka till jobbet nu. är inte så lätt att jobba ute när det är mörkt. men men.

idag ska jag hämta själv från dagis för första gången, linus börjar på praktik i en musikaffär idag. han börjar kl 11 så linnéa behöver inte vara så många timmar på dagis iaf. jag kommer ju att sluta 15.30 idag på jobbet o kunna hämta henne kl 16.

åh. även fast det är segt o gå upp mitt i natten så är det ju bara så härligt o få krama o pussa lite på linnéa mitt i natten. men det får gärna inte bli en vana. hehe. tror det är för att jag ville att hon skulle sova med täcke inatt. hon brukar bara sova med en filt annars. men jag tycker det ju är så kallt nu. men hon var jättevarm. så hon får väl fortsätta o bara sova med pyjamas o filt då =) pluttan.

jag jobbar denna veckan ut. sen får vi se va som händer.


gammal bild på linnéas fina pyjamas! hon ser dock inte så glad ut. hehe.


Mer nöjd i samma dress på sin 1årsdag!!!


1årsdagen igen.


Snart är det lucia. här är en bild på mig o 2 på linnéa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0