Bäbisgos!

Idag har jag myst med 4 dagars liten bäbis!! såååååååååå söt!! gaaa. o såååå liten. även fast han var större när han föddes än linnéa. pyttepytteliten o superdupersöt!! o pigg o fräch nybliven mamma åså!! =)) själv var jag ju ett vrak hela första året! ojojoj.

en annan som fått barn igen har lite lustiga namn på sina barn. djävul o demon....... jaja. demian och demona.

jag ville ju att linnéa skulle heta ISOLA. men det fick jag ju inte igenom =) haha.

andra favonamn just nu är doris, theodor, vidar eller hector. annars har jag inga andra namn på g.

var rolig dag idag. lämnade lillan på dagis o sen åkte jag direkt o tränade o sen direkt o titta på liten bäbis o sen direkt o hämta linnéa på dagis. full fart! o ja, jag har kollat på lediga jobb idag åså. det är ju det jag ska göra på heltid nu!! =))


Mammas finaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0