111111

weeee. idag är det 111111. det är nästan lika coolt som när det för några årsen var 060606 =) heheh. ne 111111 är coolare. tänk om man kunde få förlova sig idag! =)) men jag har ju friat 3 ggr o fått nej varje gång så jag har gett upp nu. är så depp redan så jag orkar inte försöka en gång till just nu.

trodde det var sista dagen på jobbet igår men det var det visst inte. haha. efter 3h som arbetslös ringde chefen igen o undrade om jag ville jobba idag! haha. lite synd att jag tvättat alla jobbkläderna o lämnat nyckar o telefon o sånt. men men. ska väl klara mig på nått sätt idag iaf =) hehe.

igår var det helt förjävligt på jobbet. trevlig jobbpolare som tokkritiserade mig för att jag skulle bli arbetslös. han sa bla. att han minsann aldrig skulle låta någon annan betala hans inkomst o att han var så duktig o jobbade ca 13h per dag. jag var heldepp hela dagen efter det =(((

tur älsk var så snäll o gick o köpte naturgodis till mig på kvällen =)

Kommentarer
Postat av: Panda

Fy vilken knäpp kollega! Hoppas du bad honom hålla käften/dra åt helvete eller liknande onda saker... Hur empatilös får man vara? Som att du tycker det är kul att bli arbetslös eller något. Vilken idiot!!!



Det var snällt av Linus att göra:)

2011-11-11 @ 08:05:07
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com
Postat av: Helena

Oj, det var ju inte direkt självvalt att bli arbetslös. Vilken okänslig kollega! MORR!

2011-11-11 @ 08:17:01
Postat av: polly

ja helt sjukt. jag var superdepp igår men idag känns det bättre. slapp jobba med honom.

2011-11-11 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0