småland

åker till mamma o pappa imorn. får se hur länge jag o linnéa stannar där. minst 1 v skulle jag tro. ska bli skönt o komma dit. mamma har semester ui typ 10 dagar så då kommer jag att få mycket hjälp med linnéa. ska bli skönt o vara där för det är så fint där åså. här är det bara stökigt o massa disk o smulor som dyker upp när jag sover. vill så gärna ha det fint omkring mig. mår så dåligt i allt stök här hemma =(((



igår mätte jag magen igen efter 5v på diet. hade minskat 4cm i midjan! såhär mycket mindre är jag i midjan än för 5v sen!!! skitkul!! =) har gått ner 3,2kg åså. har dock låååååång väg kvar till mål. men skönt att det går neråt iaf. hihi.


Kommentarer
Postat av: Helena

Bra kämpat! :-)

2011-03-03 @ 08:51:53
Postat av: Ema

vad är det för diet? ingen skak diet hoppas jag....

2011-03-09 @ 16:27:56
Postat av: polly

viktklubb. 1825 kcal per dag. så det är mycket mat =) får äta va jag vill inom ramarna =)

2011-03-09 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0