Ledig!

tackar jesus för denna lediga dagen. hehe. för det är väl nån kristen dag antar jag. hehe.

pluttan sov 12h i sträck utan ett pip o jag sov 10h i sträck inatt. mycket najs. tagit en lång frukost med min lilla prinsessa. vi ska till annelie en sväng snart. hon ska väl bara vakna först. hehe. inget svar på sms än så hon sover väl. heheh. i em kommer mamma o pappa. ska blir kul att de kommer hit. de kan passa linnéa o jag kan städa en massa kanske? =) eller så gör vi något roligare. vi får se. storhandla skulle jag åså behöva göra.

va ska du göra på långledigheten?

Kommentarer
Postat av: Panda

Vi ska paddla kanot! Men Lizzy har ingen flytväst. Får se hur vi löser det!

2011-06-04 @ 08:39:30
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0