massa massa feber

igår när jag kom hem hade pluttan 40.9 i feber!!!! fy tusan va läskigt. blev massa alvedon o sen gick det ner lite. hoppas det är ena hörntanden som spökar. annars vet jag inte va det är. linus var på bio igår o såg kronjuvelerna. så jag o lillälsk lagade o åt mat o sen badade hon. o sen ville hon som vanligt att jag skulle läsa massa böcker för henne. o en var det läggdax efter tandborstningen.

jag fixade med mat o tvätt o sen kollade jag lite på änglagård 2 o läste lite o somnade! =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är inte så farligt med hög feber en stund, det farliga är om de går fort upp i temp. När Wille fick feberkramper hade han bara 38,5 när vi kom till sjukan.... hoppas lillstumpan blir bättre snart!

2011-07-27 @ 13:58:43
URL: http://camillamartinsson.blogspot.com
Postat av: polly

tredje dagen med feber =((

2011-07-28 @ 05:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0