depp?

vaknade idag o kände mig lite ledsen o deppig. men jag vet inte över vad än. hum. lite nedstämd. kanske har jag nån liiiiten förkyldning i kroppen? ögonen känns knasiga. hoppas detta går över när jag åker till jobbet...... *hihi*

ikväll kommer iaf älsk hem efter sin europaturné. han tar även med sig sin mamma. så det blir släktkalas idag. hehe. eller iaf många mammor o pappor. blir dock tyvärr inte sedvanlig tacos idag =( mamma tyckte nog inte det var fint nog att bjuda på för linus mamma brukar bjuda på värsta lyxgoda maten. så jag fick inte göra tacos. kan det blir fredag endå?

älskar min linnéa. skönt att det är helg snart så vi kan umgås mer o längre o att jag inte är lika trött som på kvällarna!!

Kommentarer
Postat av: Panda

Tacos är ju väldigt gott iaf! Men blir lite grylligt att äta bland gäster så man ser ju inte så fin ut ibland när man äter det så jag brukar också undvika att servera det för gäster, men kanske vi kan ha tacokväll någon kväll?

2011-07-10 @ 15:23:45
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0