Skitdag!



åh. var så pepp på ikea idag. skulle dit med trevligt sällskap o allt! åkte långt åså! men under den timmen jag väntade på min sällskap fick jag svinont i huvudet av allt sorl som var i ikeas huvudingång så jag fick åka hem innan mina fina vänner ens hade kommit =( superdumt. jag som var så pepp på o handla mina sista julklappar o allt. =/ typiskt. känner mig som en looser. hoppas de inte blev för arga på mig bara =( var ju inte min mening o få ont i huvudet =/ blä. skitdag!

pluttan är ju dålig åså. haft feber i flera flera dagar men hon är inte förkyld så man är ju jätteorolig. tror dock att det är tänder på g eftersom hon e dålig i magen åså. men tänk om det är något allvarligare =//// värsta med o vara förälder att man är så orolig jämt. =//

skitdag!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Usch stackars Linnea! Love hade oförklarlig feber i våras som gick upp o ner i 2v- läkaren hittade ingen tydlig förklaring men i o m så långvarig feber o lite lite rodnat fick han pencillin tillslut. Om inte det hjälpt skulle ev urinväginf. kollas. Men febern försvann efter pencillinet. Om hon har oförklarlig feber i över 1 v ska du kolla det! Hoppas den försvinner!

2011-12-04 @ 20:57:51
Postat av: Helena

Hoppas du och Linnéa mår bättre nu! Kram

2011-12-05 @ 12:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0