Plugga eller inte plugga?

jag har sökt lite utbildningar för skojs skull. kom in på mitt 3e val o mitt 7e val. förskolelärare och musik och ljudproduktion. vet inte hur jag ska göra. tackar nog nej kanske. vill ju helst gå fastighetsmäklare till hösten. men det är ju inte säkert att jag kom in där heller. som förskolelärare får man ju iaf jobb o det kommer nog att vara brist framöver åså hörde jag för ett tagsen. helst vill jag jobba på en öppen förskola men det dyker ju inte upp så många sånna jobb direkt. hehe.

var på världens bästa öppna förskola idag iaf. hehe. de har öppnat i ny lokal så jag o linnéa gick dit en sväng efter dagis. var några gamla ansikten som man kände igen där o några nya. o sååå kul o träffa pedagogerna igen. de är bäst! har saknat dem så mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0