nyårslista lånad av panda =)

Hur har ditt 2011 varit?
helt oki. mammaledig i 4 månader. jobbat 7 månader. arbetslös 1 månad. =) festivalsommar med hultan. wow o wtai

Blev du kär i år?
ne. samma gamla kärlek =)

Vad önskar du att du gjort mer?
haft mer ork efter jobbet o träffat polare o åkt till småland mer.


Vad önskar du att du gjort mindre?
klagat o haft ont


Vem har du umgåtts med mest?
linus o linnéa =))

Bästa minnet från 2011?
alla minnen med linnéa =)


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
få ett fast jobb som jag trivs med

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lipade varje dag 2010 o nästan inget under 2011 så jag har varit gladare =)

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
hahaha. BARA lugna hemmakvällar. har ju inte varit på krogen på 8 år!!!


Största misstaget?
vet inte

Hur många hade du sex med?
En person


Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
känns som jag kommer ha mer flyt =)

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Linnéa. hultsfredsfestivalen!!!!

Hur många kysste du?
linus

Har du några löften inför år 2012?
gå ner några kilon till. 15st blev det 2011.

Har du haft ett förhållande under 2011?
japps. firade 8 år med linus.

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
mjukisbyxor, amningslinne o t-shirt.

Vars reste du nånstans?
hultsfred, sm.st, kalmar, borås =)

Vad ser du mest framemot med år 2012?
mysa med min familj, kanske få ett nytt jobb!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0