Liten stackare.

Igår hade inte linnéa någon feber alls så jag trodde det var bättre nu. tror det är tänderna som spökar eftersom hon inte är förkyld eller så. men inatt sov hon oroligt o efter 4 började hon gråta. när jag kom in var hon sååååå varm stackaren. 39,7 hade hon i feber. stackars lillpluttan. hon sa att hon hade "bea" (feber) o ville ha "don" (alvedon). så det fick bli en 5a alvedon.

sen ville hon inte sova själv. hon brukar ju alltid sova själv så klart att hon skulle få sova hos mig när hon hade så mycket feber o var yr =/ lillpluttis! vi sov lite oroligt fram till 9.30. när vi vaknade hade hon 38,4 ist.

nu sover hon igen. i sitt rum. jag funderar på om jag åså ska sova lite eller va jag ska hitta på för nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0