Full fart!

i helgen har några av linus släktningar varit här. linus jobbade flera timmar i lördag så vi andra var först på universeum. sen åkte vi till linus jobb o sen gick vi alla ut o käkade lite grekiskt. efter det blev det en tur till liseberg. pluttan hade fullt upp med o busa o vara vaken. sov ingenting på em men sov typ 40 min runt kl 18. sen vaknade hon upp o var vaken till ca kl 22.30 när vi kom hem igen =)

idag har jag tränat på gymmet igen. ska snart gå o hämta pluttan o sen drar vi en liten sväng till öf. imorn ska det vara lussefirande på dagis. ska bli mysigt o se va de hittat på =))

ska även skriva ut bilj till weeping willows konserten jag ska på imorn. o en postlapp till paketet jag ska skicka tillbaka med schenker. vann en ziperall på tradera. men blir så jävla missnöjd när det stod att den skulle vara i "nyskick" o bara använd 5 ggr o så är den helt täckt av katthår!! fy tusan. kan gå runt med mina egna katters hår på kläder. men vill ju inte ha någon annans katts hår när jag inte bestämt det själv!! så jag morrade lite på henne o så fick jag pengarna tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0