mörker!

allvarligt talat. såhär mörkt var det väl inte på morgonen förra veckan?!?! gaaaa.

dax o åka till jobbet snart igen då. var ju sjuk i fredags. då gick ju allt åt helvete eftersom ingen annan av mina 3 jobbarpolare som har körkort kör traktorn så då fick de vara hemma åså. jaja. inte mitt problem igentligen. men inget kul o vara hemma med skuldkänslor när chefen inte ens skickar ett krya på dig sms utan bara skriver att det blir problem. suck.

i lördags var lilla familjen en sväng på kulturkalaset. bara massa folk. inget kul alls. på kvällen var jag o lena o såg TSOOL!!! helt oki spelning faktiskt.

igår körde jag linus runt halva stan med massa musikprylar. sen var jag o pernilla o vilja o linnéa på ikea o busade o shoppade o fikade!! =)


Vilja o linnéa är BB-polare! de tycker om varandra. o gosade lite =) sötkorvarana!!

idag blir linnéa 19 månader! om 1v börjar hon på dagis! min stora fina tjej! älskar dig!

går bra med dieten åså. 13,5kg har jag gått ner på 9 månader! 1,5kg kvar till startvikt innan graviditeten! peppeppepeppe. fast det har gått lite trögt på sistonne. varit lite för mycket festivalmat. heheh.

va har du gjort i helgen?!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tråkigt att ingen kunde köra traktorn. Varför kunde ingen det, när de ju har körkort? :-S

2011-08-22 @ 10:42:24
Postat av: polly

en av dem har inte kört sen hon tog körkort för 8 årsen, en av dem har inte kört sen hon tog körkort för 4 årsen. en av dem är precis ny o är döv men har körkort

2011-08-23 @ 05:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0