Inte ensamt längre.

Ne. nu är ju linus här igen. vi har gjort massa bäbisgrejjer de 2 dagarna han har varit hemma. igår var vi först på rytmik. det var ganska kul. inget vidare dock att hon som höll i det såklart är sopran o jag är alt o jag KAN inte sjunga så högt som hon gör. men men. gillar ju inte o sjunga endå. fniss. flera kändisar från massagegruppen/ÖF så det var jättekul!

sen var vi o hälsade på på 2st förskolor i området. o idag har vi åså kollat på 2 förskolor. väldigt nyttigt o gå runt o hälsa på o känna av miljön och personalen. vi vet redan hur vi ska välja. hoppas hoppas vi får vårt första alternativ till linnéa. men men. är visst nästan 40 barn på kö dit =( så det känns lite hopplöst. suck.



här är en bild från i somras. ja man kan somna hur som helst när man är bäbis! o ja, jag kollade så hon fick luft endå. fniss.

Kommentarer
Postat av: Mia / Ärta

Här har du en till alt. :)

Fast det är faktiskt bra att ledaren sjunger ljust för det ska man göra när man sjunger barnvisor eftersom barn är sopraner. :)

Nu ska jag till kören!

2010-09-28 @ 17:47:38
URL: http://miasalskadebarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0