Kent igår

igårkväll var jag på kent. det var sådär. det var sjuuuuukt varmt i lisebershallen. hua. o så spelade de typ bara nya låtar o allt lät likadant o bara discoversion på allt. o så längtade jag efter linnéa så jag höll på o gå sönder. borta bra men hemma bäst! fniss. o ingen låt från ISOLA skivan heller. humf. inte ens en liten 747 låt kunde de spela. nehe... får se om jag ska gå o se dem i sommar på trädgårn.

om 1½ h får jag besök av 2 mammor o 2 bäbisar som är yngre än linnéa. hihi. fast i korrigerad ålder är de äldre. men nean var ju lite tidigt ute åså.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vi använder Nestles NAN, jag funderade på att testa Babysemp men då kanske jag ska behålla denna och se om magdropparna fungerar först ;-) De verkar fungera bra. Igår var han inte alls lika ledsen. Men vi får väl ge det ett par dagar innan man vet hur det funkar.

2010-03-19 @ 12:59:31
URL: http://www.ninnisblogg.se
Postat av: Camilla

fast i korrigerad ålder brukar man bli yngre inte äldre.... så gjorde dom med Wille ett tag iaf....Man räknar från när dom skulle fötts... :)

2010-03-20 @ 15:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0