Det var fint vääädeeeer



shit vilket härligt väder det är! plusgrader o massa massa värmande sol. jag,linnéa o mr foglossning har varit ute på en liten promenix. man ville knappt gå in, men orkade inte gå så långt. saknar att jag inte kommer att ha utejobb iår. det är såå skönt o vara ute på jobbtid. hoppas på att få tillbaka mitt jobb på kyrkogården till nästa år. får väl se hur det blir. man får väl itne oroa sig för mycket antar jag. =( iår ska jag bara vara hemma o njuta av min lilla dotter. attans va kul vi ska ha det ihop! =) ska bara läka ihop lite i kropp o själ först. men sen så!

ikväll får vi besök av panda o ola! =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ninni

Visst är det härligt att ha hela mammaledigheten framför sig :) Men den lär försvinna i ett nafs är jag rädd!!

2010-03-02 @ 17:10:52
URL: http://www.ninnisblogg.se
Postat av: Ema

Lyssnade på latin kings - fint väder igår... Med tanke på din överskrift så har vi nog synkat oss ;)

2010-03-03 @ 05:21:46
URL: http://emabgood.blogg.se/
Postat av: Helena

Ojoj, massa besök nu! Vad roligt! :-)

2010-03-03 @ 10:28:05
Postat av: Panda

Det var väldigt kul att vara förbi! Linnéa är helt makalöst söt och det var väldigt trevligt att träffa er alla! Ser framemot när vi ska ta promenader med hund och barn i vår/sommar!

2010-03-03 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0