Nya Linnéa 2.0

hihi. eftersom jag inte har umgåts nått med barn innan så är det såklart en ny erfarenhet med allt som händer. vet ju inte va som ska hända framöver så det är surprise lite då o då. linnéa har för typ 2 dagarsen blivit lite mer "vaken" om vad som händer i omgivningen. bland annat att det är supermys att vara hos mamma. heeela tiden. hon kan knappt sova själv eller vara vaken själv utan vill vara i famnen hela tiden. hihi.

mysigt på gott o ont. man hinner ju knappt kissa för då blir det liv. hihi. men sött att hon börjar uppskatta mig  mer än mina bröst. fniss. som sagt. nu får jag ta upp henne från vaggan igen för det är livat. fniss.

för övrigt är jag sjuuukt förkyld o mår apkasst. här blir det pizza o melodifest idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0