Fuskar lite.

Idag har jag "fuskat" lite. gett bröstmjölk o ersättning på flaska sen typ 9 på morgonen. sen sov vi gott till kl 13!! o sen blev det lite flaska o mat till mamma o sen orkade vi faktiskt med första egna promenixen bara för att vara ute o promenixa!! härligt!! 30-40 min blev det. dock inte så långt eftersom jag har foglossning som fan o glömde "bältet" hemma. men men.

mycket piggare idag o inget lipande alls idag faktiskt! ojojoj! får se om jag har krafter o marathonamma hela dagen imorn. vi får se. snart behöver jag nog ha lite besök tror jag. hihi. är ca 3v sen jag träffade nån kompis nu. mamma o pappa kommer någon dag i helgen åså! najs!


 
Sötisen i vrålåket innan den åkte ner i barnvagnsrummet.

Kommentarer
Postat av: Helena

Både du och Linnéa verkar ju må bättre av att slippa maratonamningen - varför inte bara fortsätta med flaskan? Du är ingen dålig mamma för det, snarare bättre eftersom du verkar må bättre då? stor kram



Jag har förresten en liten present till din mor, hade ju varit käckt om hon fick med sig den hem i helgen? :-)

2010-02-25 @ 07:15:36
Postat av: Anonym

hihi va söt du är. när ska vi träffas då

2010-02-25 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0