Gå ut?

Ja frågan är hur många gånger jag ska gå ut idag. vet att jag ska ut 2 ggr. hämta min bil o sen på bio. men fler gånger? storm o regn. humf. o så är det öppna förskolan idag åså! frågan är om nån annan kommer att gå dit i detta skitväder?! regnar ju på tvären lixxom. ne hua! storm o regn. ingen höjdare.

igår vart det jättefint väder. jag o linnéa tog en tur i skogen o plockade björnbär o sen testade vi bäbisgungan på gården för första gången. linnéa tyckte det var jääääätteekul!!






min lilla sötenöt! vi satt på varsin gunga o höll varandra i händerna. myyysigt värre. nästan man började lipa! hon är bäst. min lilla bäbis!! =) kärlek!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

nej. vi har föräldrar nära oss som kan passa henne. annars hade någon av våra vänner ställt upp mer än gärna!

2010-08-24 @ 11:48:23
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Helena

Awwwww! Man smälter ju för mindre! :-)

2010-08-24 @ 14:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0