Mysig Helg.

Varit en bra helg. i fredags slöade jag o linus lite framför tvn. i lördags blev det puzzel med linus, storstädning o så vart jag inomhus HEEELLAAAA dagen. vart jävlans skitväder så det vart skönt o slippa vara ute i det för en gång skull. på kvällen kom helena o pilen med indiskt. mums. o sen lirade vi buzz o kollade på robins!

igår vart det lite shopping av mat o städning hos djur o sen vart jag i stan o träffade 5st tjejer o vi käkade stenungsbakad pizza o sen käkade jag cream brylé eller hur det nu stavas. mums mums. satt o tjötade i typ 3h. vart väldigt roligt!

idag är det måndag igen. vi ska få 2st praktikanter till jobbet denna veckan. 2 killar som går i 9an. jaja, får hoppas att de är pratglada o jobbglada. fniss. annars är det 30 årsfest på fredag, linus mamma besök torsdag-söndag o ullaredsresa på söndag som gäller. vore najs o kanske träna lite i veckan. men vi får se hur tufft det blir på jobbet. antar att jag ska klippa gräs idag.....va ska du göra i veckan?!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Crème brûlée. Betyder bränd grädde, men visst är det godare än det låter =)

2009-10-05 @ 08:39:16
Postat av: polly

ja det är sjukt gott!

2009-10-05 @ 19:04:42
Postat av: Alexandra

Jag har aldrig haft min hund utställningsklippt. ställer ju inte ut henne. dessutom behövs inte bollar när man ställer ut heller, även om många föredrar det. En pudel behöver dessutom inte ens se ut så, man klipper ju dom hur man vill.

2009-10-07 @ 09:09:16
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0