Mardrömsnatt!

Eller igentligen var det inte mardrömmar. bara jobbiga drömmar. först drömde jag att jag gick på VIP-bion o kollade på sagan om ringen med en gammal klasskompis som jag var dökär i när vi gick i samma klass (japps, gick ihop i 6an). väldigt söt pojk. grejjen är att han dog för typ 2 årsen! läskigt o drömma att han lever.

sen drömde jag massa om nya jobbet! puh. att jag kom dit o skulle själv köpa egna kläder. fick 18 000 pix kontant! som jag skulle hålla reda på. hehe. sen va det massa annat runt jobbet. puh. är ju bara 1,5v kvar tills jag börjar så man kan ju nojja hur mycket som helst!

finfint väder idag åså. ska ut o promenixa lite snart. sen blir det kanske zombies idag åså. hoppas på det. linusen e hemma idag åså tydligen. även fast han sa att han skulle jobba igårkväll. jaja. vi får väl stå ut med varandra idag åså då. haha.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skumma drömmar du här.. :) Jo här lyser solen också nu. Hade 25 grader varmt på baksidan mitt i solen förrut... Det är riktigt skönt, fast det blåser ju lite.

2009-03-18 @ 15:04:51
URL: http://camilla-martinsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0