Blommor.

plantering av sommarblommor idag åså. o imorn o nästa vecka o sen har jag semester i 2v. ska bli najs. blir liten runda till mamma o pappa o förhoppningsvis ska jag o linus kunna ut o paddla o sova i tält åså. hoppas att det blir fint väder för vi ville göra det förra året men då vart det så dåligt väder men men. får hoppas på värme nästa vecka. haha. fast det ser ju inte så lovande ut. hehe.

sen blir det o gå lite på spelningar. linus lirar ju med sitt ena band på stickys o sen ska jag ju se morrissey åså. det blir jättekul. har ju inte sett honom innan. annars så känns det som man alltid går o se på band som man redan har sett innan. hehe.

imorn ska jag till liseberg o se soundtrack på liseberg. det ska bli roligt =) fast jag har ingen o gå med. nån som vill med? =) o nästa fredag är det timbuktu på liseberg =) o sen är det även freddie wadling på liseberg snart. o a camp! najs najs.

ne måste vila lite nu. eller ne det hinner jag visst inte. nu ska vi ut o fylla på jord o plantera massa sommarblommor =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med utomhusjobb när det är bra väder!



Jag hörde att filmen inte var någon höjdare. Jag har inte sett de första filmerna (en skam, jag vet... :P) därför kändes det inte så nödvändigt att se denna.



Ni är välkomna till oss, den 13:e juni ska Jonas ha födelsedagsfest. Tror han sms:at Linus om det?

2009-06-04 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0