Ledsen.

väldigt låg idag. känns som jag bara kan sätta mig ner o lipa. men det ska jag inte göra mer än va jag gjort idag. får väl skylla på pms? haha. alltid bra. även fast det nog mest är för att jag är arblös o meningslös igen. sux. sover dåligt o vaknar med ångest. inget bra alls. blä. o så har jag fått skitont i högerarmen o mest i handleden är nog för att jag sitter för mycket vid datorn. blä.

fick mitt arbetsgivarintyg idag! (jippie har ju bara varit arblös i nästan 5 veckor!) som vanligt så är inte alla papper med heller. men ska se om jag kan lura akassan iaf. hehe. brukar vara svårt o lura dem. men men. hade ju varit najs o få lite pengar denna månaden eftersom vi har dubbla hyror denna månaden åså.

skit skit skit.

fick även papper från malmö högskola om fastighetsmäklarutbildningen. upprop på måndag...... antar att jag inte kommer o vara där...

Kommentarer
Postat av: Helena

Men du, har du inte ringt och avsagt dig platsen så att nån annan kanske får chansen? :-)

2009-01-14 @ 12:43:19
Postat av: Helena

Är också låg idag ju.. kanske är pms hos mig med. :-P

2009-01-14 @ 12:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0