Operationsdags om några timmar.

sitter här nydubbelduschad med bakteriedödande tvål. descutan. är nervös så in i helvete. ont i magen. hua. kommer INTE bli lätt o sova inatt. ne hua. artroskopi imorn då. titta till mitt lilla dumma knä. hoppas att de hittar nått? eller ska man hoppas att de inte hittar nått? hum. har iaf väntat i nästan ett år på operation då min läkare bröt armen eller nått sånt i höstas....

hoppas att jag kan somna inatt. tveksamt. men men. o hoppas att mitt alarm funkar imorn på morgonen. linus visste ju inte om han skulle komma ihåg o väcka mig. jag kommer iaf o veta va som händer imorn när jag vaknar. gaaaaa.

nybäddat o rent från gosedjur i sängen nu. kommer bli svårt o sova utan min stora nalle som jag har sovit igemte varje natt sen jag var hum 6-7 år! hehe. fast det känns som nallen kanske inte riktigt är bakteriefri, så han får sova på datastolen inatt. hehe.

yeye. får hoppas att allt går bra o att jag kommer o ha mindre ont i knät efter ett tag sen iaf. bara det inte blir värre. ska iaf bli "kul" o se hur det är o bli sövd. har ju aldrig pysslat med sånt. hur det kommer o kännas. drömmer man åså? hum. ja, det blir nog en dag o minnas imorn. hehe.

natti natti.

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till vännen!! KRAM!! :-)

2009-02-19 @ 08:36:10
Postat av: Sara

Det kommer att gå jätte bra. KRAM

2009-02-19 @ 09:11:16
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Helena

Hur har det gått?? :-)

2009-02-19 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0