För LITE feber!

haha. först har man massa feber o nu har jag för lite i temp! 36.2 har jag nu! galet! va gör man åt det? orkar ju inte göra nått för jag är helt orkeslös o orkar knappt äta nått. idag fick jag post med "tack för din ansökan" från ett av jobben jag sökt. de skrev att de skulle gå igenom ansökningarna när ansökningstiden var slut o sånt. gulligt  att de skickar brev. fast jag var ju tvungen o skicka min ansökan via brev till dem åså. hoppas mitt kuvert i guld sticker ut lite så de tittar på det först! hehe. eller så tänker alla andra likadant åså. fniss. 

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, det låter som att din termometer verkar sjunga på sista versen? ;-P Eller ha fått nåt allmänt fnatt? Hihi!

2009-02-04 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0