arbetsförmedlingen x 2

Igår blev jag arbetslös på riktigt igen och vart på af och skrev in mig. idag ska jag dit 2 ggr! först vid 10 o sen vid 14.30 suuuuxxx. känner ju inte direkt för att slösa bort hela dagen på af, men har jag tur så lämnar de mig ifred sen. hehe. annelie från mitt förra jobb blev åså arbetslös igår så vi hängde lite på af igår o idag ska jag med henne hem mellan tiderna. hon ska åså till af då. o sista passet ska vi på ihop.

idag är det soool o svinkallt. eller det är ju iaf minusgrader. minus 4! myys. lite synd att man inte har någon vinterjacka som passar, men min höstjacka får väl duga ett tag till. fniss.

Imorn ska jag till bm o sen ska jag åka hem till mamma o pappa. stannar där tills måndag morgon. ska hinna träffa lite folk som jag inte sett på 1 år, 10 år o 15 år!!! ska bli roligt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Å så mysigt!!!

Jag längtar hem till SMåland en massa nu. Vem är det du ska träffa?

Vi ses ju relativt snart. :)

Kram

2009-12-04 @ 19:52:54
Postat av: Andie

Tråkigt att du blev arbetslös.

2009-12-05 @ 16:59:42
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0