Skottlossning

Ja det var tydligen skottlossning igår, på den gatan där min hållplats ligger. suxxx. fast det var tydligen MC-kretsar nu igen. Ska nog inte ta körkort för MC. hehe.

såååååå skönt att det är fredag!! sååå skönt o få sova ut i 2 dar!! Ikväll kommer Helene hit. vi ska käka tacopaj o dricka vin. snajs. imorn har jag inga planer alls, borde åka till stan o köpa present till bror som fyller år nästa vecka. nån som vill hänga med?! o på söndag ska jag nog på museum!

vad ska du göra i helgen?!

Kommentarer
Postat av: Magnus

I helgen skall jag

A) Hosta och

B) snörvla.

2008-09-19 @ 10:05:56
Postat av: Kaksimas

I helgen blir det övningskörning, sitter fulltankad med Wii-racing, Need for speed, Mario kart m.m. :D

2008-09-19 @ 10:23:38
URL: http://portfolio.kunerus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0