Opera

Igår var jag o Julia o hennes jobbarpolare på operan o såg julius ceasar.



Det var precis lika jobbigt o gå på opera som jag trodde. det framfördes på
italienska med textremsa som satt typ 20 m över deras huvud så det var
lite jobbigt o titta upp o ner hela tiden. haha. sövande. fast de är ju såklart
attans duktiga. men jag orkade bara med första delen o sen gick jag i
pausen. haha. trodde jag hade suttit o kollat i 2h. men det hade bara gått
1h o 10 min! haha. seeeeegt.


Blommorna utanför är iaf attans snygga =) mina kära kollegor som sköter dem!


ikväll blir det kulturnatta i kvarnbyn, ska bli mysigt. innan dess ska jag jobba,
förmodligen med o städa o sen ska vi till säve plantskola med jobbet o
efter det ska jag med annelie hem. hon ska tvätta min bil o jag ska dammsuga
hennes hus! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0