En dag till ....

Japps. jag är hemma idag åså. får se om jag piggnar till under dagen så jag kan gå o jobba imorn.

börjar så smått planera inför min 2v semester v. 44 o v.45.  Helgen v. 45 ska jag åka hem till mamma o pappa. pappa ska fixa med min bil. jag kommer nog o åka o kolla på marsvinsutställning i reftele då. är ju över ½årsen jag var på utställning senast. kan bli kul o träffa gamla polare o så. har ju ingen o ställa så jag åker dit o kollar bara. ska träffa en gammal kompis när jag endå är i de trakterna. ska bli snajs.

annars blir det kanske även en resa till stockhom v. 45. ska bara snacka med min ekonomi först. kostar typ 1000 pix o åka fram o tebax. hua. rena rånet.

dax o krypa ner i sängen igen.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Aha, du har gjort om designen! Undrade var jag hamnade först! :-D



Krya på dig!

2008-10-15 @ 18:17:39
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0