Maria Larssons eviga ögonblick.




Måste bara berätta om en jättejättebra film som går på bio nu som ni inte får missa. det är jan troells film "maria larssons eviga ögonblick". Shit vilket mästerverk! Den får ni absolut inte missa!! O helst se på bio då! =) Jag o helena hade biodejt igår. käkade indiskt o gick o såg filmen. 5/5 får filmen av mig! Å ja, Helena tyckte åså att den var jättebra (för er som tror att jag är lite för snäll eftersom Persbrandt var med).

Länk till trailern:
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=sv-se&vid=b655d964-ccf8-4aa5-a1eb-bec517a21d62&wa=wsignin1.0


Kommentarer
Postat av: Helena

Jaaa, vad bra den var! Den börjar sjunka in mer och mer nu. Jag pratar bara gott om den på jobbet. Är flera som vill se den nu. Hihi!

2008-11-05 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0