Kontraktsfika

Igår var jag o linus ute på shoppingrunda. hängde ganska länge på ikea i bäckebol. provade lite soffor o köksbord. det är det som behövs till nya lägenheten. tänker inte ta med soffan o kösbordet som vi har nu. ne hua. får väl se hur det blir. ska ju ha dubbla hyror i 3 månader så vi kanske inte kan shoppa dessa grejjerna iaf.

sen var i i några andra affärer. käkade på alibaba, var en runda på ramberget. köpte 3st nya puzzel o ett nytt brädspel som verkar jättekul. hoppas nån vill lira det med mig!

sen åkte vill till Helene som hade kontraktsfika. Käkade tårta o pr massa. hon hade 2 kompisar över som jag inte hade träffat innan så det var kul med lite nya ansikten o personligheter.


avslutar med en bild tagen av min mobil från ramberget igår. det var helt
ruskigt vackert. men vääääldigt blåsigt o kallt. Visst blev bilden bra?


Kommentarer
Postat av: Magnus

Fantastisk bild!

2008-11-16 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0